Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

3 april 2013

Min älskade son ♥

Om du bara visste hur mycket mamma älskar dig Rasmus. Du är det bästa som jag någonsin har lyckats åstadkomma i mitt liv och jag är evigt tacksam över att du blev till. Alla dagar med dig är obeskrivliga men så otroligt ovärderliga. Jag skulle aldrig vilja missa en sekund av ditt liv. Du får mitt hjärta att göra frivolter när jag ser dig. Jag smälter när jag hör ditt skratt och jag kan inte sluta titta på dig när du ler och busar. När jag hör dig gråta så gör det ont inom mig. Att höra dina små andetag och snarkningar när jag ska sova är det underbaraste som finns. Jag är stolt över att vara din mamma och jag kommer alltid att finnas här för dig ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.