Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

29 juni 2013

En regnig lördagkväll

Regnet öser ner ute, Rasmus är lagd för natten, älsklingen sitter vid datorn och jag slappnar av på soffan. En härlig lördagkväll och jag njuter av ljudet från regnet. Snart börjar ett tvprogram om matlagning, som jag väntar på ska börja. Jag har blivit som besatt i tvprogram om matlagning och bakning. Det är jätte roligt att titta på och jag lär mig samtidigt så mycket nya saker, som nya matlagningstekniker och maträtter, uppläggningtekniker, nya kryddor och helt nya smakkombinationer. Men nackdelen är att jag blir så otroligt hungrig av att kolla på all mat ibland, så ofta slutar det med att jag sitter med en tallrik mat i knät och äter något framför tv haha.. Men det är kul. Daniel brukar ofta göra mig sällskap och uppskattar matprogram nästan lika mycket som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.