Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

28 juni 2013

Första tydliga fosterrörelserna ♥

I natt när vi skulle sova, så var bebis väldigt aktiv i magen. Så pass aktiv att t.o.m. Daniel kunde känna fosterrörelserna. Första gången han känner fosterrörelser. Han blev förtrollad! ♥ Vilken underbar känsla. Det var de första riktiga och tydliga rörelserna också. Puffar och sånt. Innan har jag bara känt av fladder typ.. Men nu höll bebis på att göra volter och sträcka på sig och det kändes när den drog sig mot livmoderväggen. Nu längtar jag tills det börjar röra sig ordentligt och att det super tydligt. Vecka 14+5 och mee Rasmus så kände jag såna här rörelser i vecka 15+4 ungefär. Det är magiskt!!

4 kommentarer:

  1. Åh så roligt!:) Kommer ihåg hur underbart det var ( i början) innan man fick monstersparkar på revbenen;)

    /ellie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen, jag hade glömt hur underbart det verkligen kändes :)

      Radera
  2. riktigt roligt för er. :) /marco

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.