Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

28 juni 2013

Precis vad jag önskade mig! ♡

Igår fyllde jag år, vilket jag firade tillsammans med Daniel, Rasmus och min mor. Mor bjöd på lunch, Thaibuffé på den lokala Thai restaurangen. Och sen på fika nere på konditoriet. Fick av min mor ett par mamma-leggings och två amnings-bh:ar. Precis som jag behövde. Och av Daniel fick jag presenten som jag mest utav allt önskade mig; Philips matberedare. Jag bloggade om den för ett tag sen om ni minns?! Jag skrev iallafall att den var min högsta önskan. Jag har önskat mig en sån i flera år nu. Och så fick jag den av Daniel. Jag blev verkligen överlycklig!! Jag kan knappt fatta att den är min?! Det är fantastiskt! Bästa födelsedagen på evigheter ★

2 kommentarer:

  1. Avis :9 Men jag ska inte klaga jag fick en stavmixer med tillbehör på morsdag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh det hade jag också velat ha :) jag fick ingenting på morsdag :/

      Radera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.