Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

20 juli 2013

Morgon stund har guld i mun..

Eller hallonsoda rättare sagt, iallafall min mun.

Ligger i sängen och filosoferar... Mycket planering för kommande veckan... Måndag, då ska vi på rutinmässiga ultraljudet; ska vi ta reda på könet och få reda på exakt hur moderkakan är placerad. Tisdag, då ska Daniel till läkaren. Onsdag, då ska jag köpa Daniels födelsedagspresent; och jag vet precis vad jag ska gr honom. Torsdag, rensa upp och få ner onödiga lådor/kartonger i förrådet. Samt rensa ut bland Rasmus leksaker; kasta de som är sönder och plocka undan de han har växt ifrån och inte leker med längre. Fredag, veckohandla, men även blöjor och välling. Lördag, sortera upp bland Rasmus urväxta bebiskläder; om det visar sig på ultraljudet att det är en pojke så ska jag plocka ut kläder och tvätta upp dem. Söndag, kommer Rasmus äntligen hem igen.

Känns som det kommer bli en lååååång vecka, men(!) då mycket ska göras, så lär den gå fort. Och då blir det söndag fortare. Jag längtar jätte mycket efter Rasmus.

Funderar även på om jag är hungrig, då illamåendet början komma krypandes. Jobbigt, men så himla värt det!

Ska fortsätta njuta av min hallonsoda nu iallafall, sen får jag se vad som sker härnäst.

1 kommentar:

  1. SOMMARKAMPANJ,,blöjor 59:90 med hemleverans


    www.blojbudet.se

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.