Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

20 juli 2013

Nattmat


Till kvällens film så valde vi att dela på en pizza ifrån Katrin's pizzeria. Ett bättre val kunde vi inte ha gjort. Och just nu så håller vi på att kolla igenom alla Fast and Furious filmerna. Kvällens film blev 2 fast 2 furious. Så imorgon fortsätter vi med nästa. Men vi hoppar över Tokyo Drift och går rakt på 4:an istället. Ska bli spännande att få se 5:e och 6:e filmen, dem har jag inte sett ännu. Men för att få en bättre och klarare uppfattning, så valde vi att börja om från början och se om allihop igen.



Nu blir det att lira lite, eller slappa lite framför tv. Beror på vad jag känner för. Trött är jag då inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.