Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

19 juli 2013

Vecka 17+5

Idag har jag fått väldigt många sammandragningar, där vissa varit obehagliga och andra inte. Lite otäckt är det faktiskt, speciellt när de kommer relativt tätt och skapar som en mensvärksliknande känsla i magen. Men sen försvinner dem och kommer tillbaka efter några timmar igen. Kanske är vanligt med tidiga sammandragningar när man varit gravid tidigare?! Ringde iallafall till mvc idag på morgonen, men olyckligtvis så har barnmorskan semester till den 12/8, så jag fick tid till läkaren istället, den närmsta tiden han hade.. vilket kändes inte allt nära när hon gav mig den. Så den 31/7 ska vi dit och kolla upp mina symtom. Har även åkt på en svampinfektion som är väldigt störande ibland. Och så har jag känt av början på en urinvägsinfektion också. Självklart så ska allt som kostar pengar, utbryta samtidigt. Liksom 300kr för en engångsbehandling mot svampinfektion och 200kr för antibiotika mot urinvägsinfektion. Det blir faktiskt en summa som i längden märks av i plånboken. Men måste man så måste man. Eftersom jag har slutat röka så är det egentligen ingen fara ekonomiskt sett, men ändå. Det är onödigt dyrt för många mediciner nu för tiden. Väldigt trist tycker jag. Men men...


Häromdagen så fick jag en dator av Daniel, så idag satte jag honom i uppgift att försöka sätta i mina två gamla hårddiskar i den, då jag själv inte hade orken att pilla i ett sånt litet hölje.. Självklart så hjälpte jag honom ibland men mest satt jag bara och tittade på. Men tyvärr så fick dem inte plats. Så det blir att köpa ett nytt hölje framöver. Och jag vet exakt vilket jag vill ha; ett svart Fractal Design Define R4.



Tack älskade du ♥ Du är helt underbar älskling ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.