Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 augusti 2013

Pip.. och gnäll..!

Ja, idag känner jag mig väldigt ensam och det känns som jag inte har någon att prata med. Känner mig så sällskapssjuk, men har ingen att umgås med. Ja, idag är faktiskt en sån dag, när jag tycker lite synd om mig själv. Jag önskar bara att jag inte hade behövt vara här ensam.

♥ Det är allt jag önskar. Att min älskling fanns här vid min sida och log mot mig, sagt att allt ska bli bra och att han finns här för mig. För när Daniel är här så får han mig att le och hans närhet får den värsta smärtan i nagen att försvinna för en stund. Sammandragningarna gör inte alls lika ont när Daniel är vid min sida. Det är väldigt konstigt, men jag njuter av varje sekund som han är här ♥

Det är likadant med min älskade son. ♥ Han ger mig styrkan att orka. Han ger mig glädje och tusen anledningar för mig att le. Däremot är han inte lika förtjust i kramar och närhet, förutom på hans villkor. Och idag känner jag att jag hade behövt hundratals kramar. Av alla dem som jag älskar ♥ Jag vill krama Rasmus och jag vill krama Daniel. Jag håller mina händer på min mage hela tiden, jag vill känna hennes rörelser och få henne att känna min beröring. Jag önskar att jag kunnat krama om henne idag också, men jag måste vänta några veckor först. ♥ Jag längtar efter att få hålla henne i min famn och pussa på henne ♥

Nu ligger jag här och väntar på besked om medicin mot smärtan. Försöker smutta i mig vatten, men det går sådär.. illamåendet är väldigt påfrestande och jag önskar att det bara ville försvinna. Likadant med yrseln och smärtan. Tänk om alla komplikationer och besvär vara försvann, så jag kunde få njuta av graviditeten och min ofödda dotters aktiviteter och rörelser ,, utan att känna smärtor som följd. ♥

Jag älskar mitt liv, min familj, Rasmus och Daniel ♥ Och jag är överlycklig och evigt tacksam över graviditeten ♥ Oavsett besvär eller komplikation, så älskar jag min ofödda dotter och skulle aldrig byta bort henne mot någonting ♥ Min kärlek till henne och Rasmus, ger styrka och värde i allt det som jag behöver gå igenom under graviditeten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.