Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

17 augusti 2013

Äntligen hemma!

Då var man hemma ifrån sjukhuset och hemma i vår saknade lägenhet igen. SKÖNT!!

Jag har verkligen saknat min säng, mina myskläder och ja, allt som tillhör hem att göra. Slippa sjukhusväggarna och personal dygnet runt. Bara kunna vara hemma och njuta av vardagen med Rasmus igen. Rasmus var jätte glad av att vara hemma igen. Han kom och visade alla sina leksaker för mig och lekte för fullt. Sen tog han en stund i sin fåtölj framför barnprogram och åt lite mellanmål. Han somnade direkt sen när jag nattade honom. På tisdag börjar dagis igen, då börjar han på ny avdelning, för treåringar. Ska bli spännande och se hur det kommer gå. Men jag tror det kommer gå jätte bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.