Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 augusti 2013

Ensam,,

Kan inte äta, kan inte dricka..

Allt jag försöker få i mig, kommer upp igen. Och jag har sån fruktansvärd kramp i magen efter allt kräkandes! Totalt 2 timmars sömn, är vad jag fått i natt mellan kräkningarna. Mår inte alls bra idag. Är så trött! Såg så fram emot att få träffa Daniel idag, men pga av att det regnar så kunde han inte komma hit idag. Och min son ville jag också träffat idag, men pga vädret och ingen hundvakt, så verkar jag inte få träffa honom heller! Och så kommer läkaren och säger att jag inte får åka hem förrän allt är okej med mig. Om jag fortsätter att kräkas såhär så riskerar jag att bli uttorkad och medicinerna får mig att må dåligt. Jag får bröstsmärtor och tungt att andas, av morfinet jag får mot smärtan i magen. Så den enda smärtan byts ut mot en annan istället. Läkarna förstår inte riktigt vad det är som orsakar min extrema yrsel och mitt låga blodtryck, som gör mig såhär dåsig och illamående. Jag är jätte jätte hungrig, men när jag försöker äta så mår jag jätte dåligt och börjar kräkas.. - EN GRÖN ÄRTA! - det är vad jag har fått behålla från lunchen idag. Jätte kul! Känner mig totalt utmattad idag, hela min kropp skriker efter energi och näring. Men vad kan jag göra åt det? Försöker dricka vatten, saft och kaffe.. inget stannar. Har försökt äta smörgås, paprika, skorpa, lax och potatis, grönsaker, kräm och fil.. inget förutom en ynka ärta har fått stanna.. men hur ska jag kunna bli mätt på en ärta?

Jag väntar just nu på att en sköterska ska komma in hit, så kan jag få veta vad de har för planer om mitt illamående..

Åh vilken underbar dag! - eller inte........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.