Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

30 augusti 2013

Fredag :: Vecka 23+5

Vaknade för en stund sen, utvilad och hungrig. Somnade runt 19:30 igårkväll. Gör nu allt för att bli trött igen, så jag kan sova vidare som alla andra här hemma. Idag ska jag till apoteket och köpa något mot halsbrännan. För den börjar förvärras om kvällarna och nätterna.

Lite om om min vecka 24:
○ Halsbränna
○ Lindrig foglossning
○ Inga sammandragningarna
○ Daglig huvudvärk/migrän
○ Viktnedgång -6kg
○ Ökad aptit
○ Ökad energi
○ Konstiga drömmar/mardrömmar
○ Apelsinsmaks beroende
○ Tydliga fosterrörelser dygnet runt
○ Minskad bebismage
○ Ökad rastlöshet

1 kommentar:

  1. Gud vilken söt mage! :) Har också en son född 2010 :) blir en lillasyster här med. Hur mår du annars i graviditeten? Kram Charlotte

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.