Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

17 oktober 2013

Den vackra hösten.

Det är så otroligt, hur vacker naturen blir på hösten. Alla färgerna, kontrasterna, det där som ger landskapen en så levande känsla. Jag ser fram emot att få ta en långpromenad nån dag, i denna vackra årstid, njuta av naturens egen tillvaro och fotografera naturens höstlika förändringar.

Dessa fina bilderna har min fästman tagit, när han har varit hos sin mor. Och jag måste erkänna att jag är väldigt avundsjuk på den natur som finns utanför deras dörr. Det är den stora charmen med att bo på landet. Att få se alla förändringarna som naturen själv skapar. Ingen dag är den andre lik.

Den vackra hösten ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.