Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

16 oktober 2013

Godmorgon

Vecka 30+3 idag och natten har varit orolig. Vaknat flera gånger av att magen har bråkat med mig, har så exrremt ont emellanåt. Det är jätte jobbigt. Men man får väl bara bita ihop och vänja sig. Först i januari 2014 ska jag få genomgå koloskopi, gastroskopi och röntgen, för att få veta vad som är fel på min mage.

Idag ska Rasmus förskola ha fotografering, så Rasmus ska vara på förskolan en halvtimme tidigare idag. Rasmus ser fram emot fotograferingen och pratade om det flera gånger igår. "Ta kort Rasmus. Rasmus kort", upprepande han. Han har verkligen blivit intresserad av fotografering och ber mig ofta att ta kort på honom. Han har även en egen leksakskamera som han springer runt med mycket och "tar kort" med. Han är så härlig och underbar. Han älskar att använda min mobil och ta kort med också, så det låter jag honom göra ibland när han ber om det.

Idag när Rasmus är på dagis, ska jag fortsätta att packa och gå igenom vad som behövs göras inför flytten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.