Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 oktober 2013

Hjälp mig!

Kan inte somna. Kommer inte till ro. Ligger i sängen, försöker slappna av. Känner just nu att Katja har hicka i magen, mysig känsla. Hela magen hoppar i en snabb jämn takt. Kan tyckas att det skulle vara jobbigt för henne, men hon besväras ju inte som tur är.

Idag packade jag ner alla mina pysselsaker och scrapbooking. Så nu är ytterligare en kartong full. Tänkte att jag skulle se om man kunde köra iväg ett lass med kartonger i helgen. Älsklingen har erbjudit sig att låta mig ha mina saker hos honom tills det kan flyttas in i nya lägenheten, det känns skönt. Ska även bo hos honom under de dagarna som de renoverar lägenheten. Och det känns tryggt! Få då kan vi åka in tillsammans när det väl är dags för Katja att komma till världen. Och det känns verkligen jätte tryggt! Nu är det bara 47 dagar kvar tills jag flyttar ut ur nuvarande lägenheten. Jag längtar efter att få flytta in i den nya. Få julpynta den och inreda den. Inreda barnkammaren och förbereda allt inför Katjas födsel. Jag kan knappt hålla mig! Det kommer att bli underbart!!!!

Funderar på om jag börjar bli lite hungrig. .?! Men vad kan jag äta vid denna tiden, utan att riskera att gå upp onödigt i vikt av det.. Glutenfritt också! Hmm..... *tänker*..... koka upp lite grönsaker kanske? Väldigt lockande. Men orka ställa sig vid spisen nu.. Haha! -Sånt har jag bara ork till vid denna tidpunkt, när jag är hemma hos älsklingen. Kanske för att jag får sällskap då?

Ligger även och funderar på vad jag ska bjuda på, på Rasmus födelsedagskalas. Smörgåstårta är jag inne på, men också lasagne med en färsk sallad till, tacos eller en tacospaj. Tårta blir det givetvis. Och bullar och småkakor också. Tre sorters kakor, just för att han fyller 3 år. Men vad ska jag välja till mat?

•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•

Snälla, hjälp mig att välja en av dessa:

★ Smörgåstårta
★ Lasagne
★ Tacos
★ Tacospaj

Skicka era förslag i en kommentar här nedan.

1 kommentar:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.