Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

9 oktober 2013

Vecka 30 (29+3)

Det är underbart att få vara hemma från sjukhuset. Att få vara hemma med Rasmus igen. Jag hoppas att jag aldrig behöver åka in till förlossningen igen, förrän jag gått fullt ut och ska föda.

Nu är jag ordinerad att äta antibiotika, varje dag fram till den 7:e dagen efter Katjas förlossning. Samt järntabletter, då mitt järnvärde ligger på 3, vilket är för lågt. Men skönt att det finns åtgärder.

På fredag ska vi på tillväxtkontrolls-ultraljud. Då får vi veta hur Katja har växt sen senast, då hon uppskattades väga 200 gram mindre än förväntat, men var längre än förväntat.

Jag älskar min älskade familj ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.