Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

5 oktober 2013

Är jag förvånad?

Det blev ingen hemgång idag heller. Läkaren ville att jag skulle få minst 3 doser intravenöst antibiotika till, innan jag fick börja med att ta i tablettform. Så nu ligger allt hopp på morgondagen. Väggarna har börjat krympa nu känns det som, blir psykiskt påfrestande att ligga i ett litet rum dygnet runt. Vill komma ut och andas frisk luft, ta en promenad eller en cykeltur. Men snart så. Imorgon kanske? Litar inte på läkarna längre, de har sagt dagligen nu sen värderna visade tendens på att sjunka: "Ja, imorgon får du nog åka hem, då kan du börja ta i tablettform." De har gett mig falska förhoppningar tillräckligt många gånger nu. Jag har fått överdos av sjukhus nu, det räcker nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.