Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 november 2013

42 dagar kvar till BF

Känns ibland som om tiden går alldeles för fort. Helt plötsligt så är min lille bebis 3 år och världens underbaraste och charmigaste lille prins. Och lika fort går graviditeten, enligt min barnmorska så kan lillasyster komma vilken dag som helst nu. Hennes huvud är redan fixerat och oruckbart långt ner i bäckeningången. Och förvärkarna börjar komma oftare nu, samt trycker hon på neråt rätt ofta, så det gör ont emellanåt. Men hoppas att hon stannat några veckor till iallafall, även om hon skulle klara sig väldigt bra ifall hon skulle komma nu.

♥ Jag älskar min familj ♥
♥ Tack för att ni finns ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.