Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

18 juni 2014

Fotografering. Mor & dotter.

Mannen tog lite bilder på mig och dottern igår. Måste få säga att jag blev jätte nöjd över dem. Idag kommer vi försöka ta bilder på mig och sonen, men det är dock knepigare att få till, då han blir så exalterad när man ska fotografera, så bilderna blir i stort sätt alltid suddiga, för han har svårt att vara stilla. Men jag ska inte ge mig förrän jag fått bra stillbilder med honom också. Det är så härligt att ha såna här glada fina bilder. Och dottern blir alltid glad när jag pussar på henne. Hoppas storebror vill samarbeta framför kameran i eftermiddag. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.