Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

27 juni 2014

25 årdagen är här!

Ja, idag fyller jag år. Otroliga 25 år. Vart har åren tagit vägen?
Idag och resten av helgen kommer jag att fira min födelsedag, tillsammans med dom bästa. Men en av de viktigaste kommer saknas! För Rasmus ska åka till sin pappa idag och vara där till på söndag. Kommer sakna honom fruktansvärt mycket, men ska försöka njuta av helgen iallafall. Har ju min sambo och vår dottern hos mig iallafall. Så födelsedagen kommer nog bli lyckad ändå. Sambon har gjort en födelsedags present åt mig. Jag är så nyfiken på att få se vad det är. Han har sagt att han har grejat med min födelsedagspresent i några dagar nu. Och igårkväll så sa han att den var färdig. Åååh jag är så nyfiken!! Och han har även sagt att han ska göra helgen speciell för mig och oförglömlig. Så jag ser verkligen fram emot helgen. Det ska ätas tårtor och kakor och massa god mat. Och så har jag önskat mig sovmorgon imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.