Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

2 juni 2014

Godmorgon

Morgonen började med att lämna Rasmus på dagis, sen blev det en runda upp till älsklingen, för att sedan gå hem och dricka kaffe med min underbara 'syster' Cassandra, som kom på besök idag.

Om nån timme är det dags att hämta Rasmus och sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Solen skiner idag också och det verkar bli en varm dag idag också. Skönt! - förutom när den lyckas ge mig migrän...!

Imorgon ska jag storhandla inför Katjas dop på söndag. Så resten av veckan består av att baka tårta, dekorera doptårtan, göra smörgåstårtor och träffa prästen, som borde ringa idag eller imorgon för planering av dopet. Lite mer förberedelse ska också ordnas och på fredag ska vi på kalas till min kära systerson som fyller 6 år på självaste Nationaldagen. Har redan köpt hans födelsedagspresent, så ska bli kul och se vad han tycker om den.

Och på lördag kommer en barndomsvän ifrån Kalmar ner hit, för att hälsa på sin mormor och då skulle vi även passa på att ses. Det ska bli jättekul, för vi har inte träffats på flera år och hennes man gick jag i samma klass med när vi gick i lågstadiet och upp till sjätte klass. Så det ska bli kul att få träffa honom också. Även deras lilla dotter ska bli kul att få träffa. Hon är så otroligt söt!!

Och på söndag är Katjas dop. Klockan 14:00 i Fredrikskyrkan på stortorget i Karlskrona. Ska bli underbart! Ser verkligen fram emot det.

Men så ser min vecka ut, som det verkar just nu iallafall.

Ha en trevlig dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.