Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

20 augusti 2014

Snart har halva veckan gått..

Det har varit en lugn dag. Sov dåligt i natt, så vilade en stund på förmiddagen idag, medans Katja busade med pappa. Rasmus fick sen besök av Amelia, Alicia och Milo, så de lekte ett par timmar på eftermiddagen, då blev det självklart lite mer liv och stim här hemma, men det är bara underbart. Och då fick jag lite kaffesällskap av Rebecca och Freddy.



Katja har en till tand på väg, så hon har sovit lite mer än vanligt idag. Men det är bara skönt för henne, då den har besvärat henne i ett par dagar nu. Förhoppningsvis spricker den fram snart.

Här är hennes första tand.
 

Har även sparat ihop till en systemkamera, så inom kort så blir det att köpa den och då kan jag börja ta mycket bättre bilder på barnen. Jag har inte bestämt mig än vilken sort jag vill ha.. Det finns ju en hel djungel! Men några utav dessa kommer det bli iallafall. Funderar dagligen och har nog bestämt mig till helgen.
Canon EOS 1200D + 18-55mm objektiv
Nikon D3300 + 18-55mm objektiv
Nikon D5200 + 18-55mm objektiv

Sony Alpha A65 + 18-55 mm Objektiv

Har också kollat in denna kameran, men den hamnar i en högre prisklass och skulle tömma hela spargrisen. Men det är för att det ingår ett annat objektiv också. Så det vore ju värt pengarna i såna fall.

Sony Alpha A58 + 18-55mm + 55-200mm objektiv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.