Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

1 mars 2010

det känns som en dröm

Idag så fick jag det bekräftat när jag var på vårdcentralen!! Vi ska ha barn i november om allting går som det ska!!! Inskrivning hos barnmorskan den 22 mars. Jag kan inte hålla tyst om detta, det är jätte svårt, för jag skulle bara vilja skrika ut det till hela världen och visa hur glada vi är!! Det är ju rätt tidigt fortfarande, jag är bara i vecka 5, men jag var bara tvungen att skriva av mig! Här nedan kommer en bild på labbresultatet från vårdcentralen, med positivt på hCG-testet! Samt ett graviditetstest som jag tog själv, som ett minne!! Det känns magiskt!! Wooohooooo! Tyck vad ni vill, det är faktiskt mitt liv, och mitt val! Och mitt liv har precis börjat!

2 kommentarer:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.