Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

2 mars 2010

Fortfarande minusgrader ute!

Strax så dyker elektrikern upp för att koppla in våran vattentank, så att vi slipper elda som tokar hela tiden för att att behålla värmen i huset.. Jag har varit vaken sedan 06:00 och ätit frukost! I natt så var det första natten som jag vaknade med känslan av att jag var kissnödig, men jag orkade inte kliva upp så jag somnade om igen, men nu kanske de nätterna börjar då jag blir tvungen att kliva upp flera gånger per natt och kissa.. Får hoppas att det dröjer några veckor till haha :) Jag är så galet tok trött om dagarna, det känns som att jag har sprungit ett maratonlopp tio gånger! Huuuh, försöker att tänka på annat och pyssla och ha mig så att jag blir piggare, men det är inte lätt att lura hormonerna precis... Hoppas att järntabletterna gör nytta på sikt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.