Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

6 mars 2010

Godnatt, nu ska mästaren sova!

Nu så har man spelat lite Dungeon Keeper 2, och jag vann såklart! Spelade mot Johan, men sen kraschade hans spel, så datorn tog över hans spel och spelade emot mig. Men jag lyckades slå sönder hans grotthjärta och vann!! Men det är ju inte så ovanligt, för det brukar jag oftast göra.

Nu funderar jag på att gå och sova, för jag är jätte trött! Men jag är också lite hungrig så jag kanske ska ta och äta något innan jag lägger mig, kanske lite rostade mackor eller mackor i järn, eller mackor i micron ??? Allt är gott, så något utav det blir det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.