Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

2 mars 2010

:::: updates :::

Nu så är elektrikern här och det är bra, så att det blir gjort någongång! Ringde om det innan jul, men då fann det ingen ledig tid.. Men bättre sent än aldrig!! Nu skiner solen här, och förhoppningsvis så vill den stanna kvar resten av dagen också, och ge mig D-vitamin och värme! Men det kan man ju tyvärr inte avgöra om den ska, isåfall hade vi nog varit ett tropiskt land, med sol, värme, regnskogar och giftiga djur.. Men det får man ju vara glad att man slipper! Jag avskyr spindlar, i alla storlekar, jag är livrädd för dem! Det jobbiga med sommaren är ju att det är då som spindlarna lever, och det hade jag faktiskt klarat mig utan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.