Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 maj 2010

Onsdag..

Imorgon så åker vi till Linköping för att inhandla lite nya möbler. Det blir även kina mat på Restaurang Ming Palace. Ikväll så ska Johan på trivselkväll med arbetskamraterna, så jag har köpt hem en 200g Marabou Chokladkaka och en 1,5L Pepsi, så jag ska ha en egen liten kväll.. Men förhoppningsvis så får jag en liten kväll tillsammans med Johan.. Han ska vara nykter ikväll iallafall, han kör. Och köra ska han ju göra imorgon också, så tidigt som vid klockan 10:00 redan, för jag vill iväg i rimlig tid. Så jag kan ta många timmar på IKEA och Ikanohuset, Biltema och springa i affärerna inne i stan.. Nu så ska jag gå upp och se vad Johan kollar på, på tv.. Och umgås lite med honom innan han åker.. Tjingeliing^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.