Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

17 maj 2010

Vecka 15 (14+5)

Ja då är man nere i Karlskrona, och ännu en måndag. Undra vad man ska hitta på idag tro? Hade velat gå lite på stan idag.. På onsdag så ska jag till skopunkten och kolla om nya skor, då mina nuvarande börjar ge upp.. Så likabra att inskaffa ett par nya innan dessa går sönder totalt!

Idag funderar jag även på att äta ute med mamma om hon hinner till lunchtid, men det är ju sånt man aldrig kan förutspå! Isåfall så kan hon och jag ta en sväng på stan, så kan jag kolla om lite mammakläder, då min mage för det svårt för mig att använda mina vanliga kläder.. Trist! Jag älskar ju mina vanliga kläder, men man får väl vänja sig vid att jag får vänta i 5 månader innan jag kan använda dem igen.. Men än så ger jag inte upp hoppet iallafall, jag tvingar mig i mina jeans!! Och det är precis att de går att knäppa.. Idag iallafall.. Hur blir det imorgon? *orolig*

Nu ska jag gå och värma panpizza till lillasyrran, hon beställde det till frukost idag!! Tjiiing^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.