Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

18 maj 2010

Vecka 15 (14+6)

Idag så skiner solen ute och det är 20 grader varmt ungefär. Ska strax ut med hunden men först en kopp kaffe och en kaka! Imorgon så går jag in vecka 16, och det känns helt overkligt! Tiden har verkligen rusat iväg, sen den dagen då jag fick veta att jag var gravid. Det är otroligt! Men jag är överlycklig, och det är Johan också. Nu är det liksom bara 5 månader kvar av det hela, sen är vi föräldrar istället! Vilken underlig känsla. Men den växer man nog in i rätt snabbt! Jag ser fram emot den tiden iallafall. Undra om det är en pojke eller flicka som har flyttat in i min mage?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.