Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 juni 2010

Min önskelista 2010


¤ Mumin speldosa.
¤ Mumin sängmobil.
¤ Mumin vagnleksak.
¤ Mumin spjälsängsskydd.
¤ Mumin taklampa.
¤ Mumin bäddset, cappuccino färg.
¤ Mumin babykläder, stl 56.
¤ Gjutjärnsgryta.
¤ Hushållsassistent.
¤ Rosa prylar.
¤ Playboy prylar.
¤ Överraskning?!
¤ Mumin gardiner.

Jag blev inspirerad av min storasyster I, att skriva en önskelista på bloggen. Så nu kan ni se vad jag önskar mig. Det är lite varierade saker. Men allt som är rosa, uppskattas! Tex, ljus, glas, proslin, smink, hushållsartiklar, dekorationer. Men även babysaker och babykläder! Sånt kan man aldrig ha för mycket av när man ska ha barn. Så förhoppningsvis så hjälper detta er att komma på en present =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.