Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 juli 2010

Ja, det är väl mitt fel egentligen... Från början!

En alternativ sysselsättning - Farmville på Facebook! Här har man slagit ihjäl många timmar.. Och kul är det väl också ibland, men tillslut så känns det som ett tvång, och man blir stressad.. För man har ju tider att passa, så att det man har planterat inte vissnar. Så att hinna det om man har mycket att göra en dag, kan ju vara förödande! Iallafall för min älskade mor, som har blivit en riktig bonde de senaste månaderna! Där går inte ett majskorn åt skogen.. Där samlas på allt, och i god tid också!! Duktigt mamma. Visst var jag snäll som fick dig att bli beroende?

2 kommentarer:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.