Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

25 juli 2010

Jaså, det verkar vara dags för en ny magbild tydligen.. Få se när jag hinner att ta någon.. Nu har det varit lite mycket så det har inte funnits en tanke på det.. Senaste bilden togs 7/7 när jag kollade efter i mappen! och jag som lovade mig själv att ta en bild, varje nybörjad graviditetsvecka.. Där ser man hur det gick med det... Typiskt mig, haha..!! Får be gubben att ta en bild imorgon om jag kommer ihåg det! Få se om det har blivit någon skillnad på magen.. SF-måttet för några dagar sedan var på 29-30cm.. Och SF-måttet då den senaste bilden togs, ca 28cm. Men jag tror inte att det har blivit så stor skillnad ändå, till synes.. Men jag märker väl inte sånt ändå, eftersom magen växer på mig.. Andra märker det nog lättare.. Då de inte ser min mage på samma sätt som jag, eller lika ofta! Just nu så tycker jag att den är i vägen hela tiden! Kan knappt böja mig framåt längre, utan att den ska vara i vägen och tyckas upp i revbenen på mig och göra så jag knappt kan andas! Usch vad besvärligt det låter, när jag läser det jag skriver.. Men det är ju så.. Men jag ångrar ingenting! Det hör ju till!!!! Nu har vi även inhandlat ett stödbälte, mot min foglossning.. Så nu kan jag gå lite mer utan problem eller smärta!!


Stockholms resan denna helgen blir nog inställd, och istället framflyttad till helgen därpå! Då det är släktträff på lördag, med Johans släkt! Och det hade vi glömt bort totalt!! Fy på oss!!! Tur att jag kom att tänka på det, och frågade svägerskan när den var.. Annars hade det blivit pinsamt. Vi har ju nämligen anmält oss till släktträffen, och det bjuds på mat. Så det hade bara blivit fel om vi hade glömt bort det helt och hållet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.