Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

25 juli 2010

Sista söndagen i Juli månad.

Nu håller gubben på att packa in det sista i bilen, så vi är klara för att åka hemåt sen. Men först så blir det att äta pizza med min mor och syster..

Vädret verkar vara stabilare nu iallafall.. Förhoppningsvis så slipper vi oväder och alldeles för mycket regn när vi kör hemåt. Jag avskyr när man inte ser vägen pga regnskurar! Jag ska ju även övningsköra lite grann idag känner jag på mig. Johan tjatade hela resan ner att jag skulle köra lite, så det tjatet lär jag ju få höra när vi kör hemåt också! Som tur är så är det Mercedesen vi kör med, så jag räcker fram till pedalerna haha!! Lite jobbigt när det inte går att skjuta fram sätet tillräckligt långt på volvon vi har.. Känns lite obehagligt tycker jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.