Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

1 oktober 2010

Dagens händelser...


CTG från tidigare idag. Den registrerade 8 värkar under 25 minuter. Vilket fick dem att besluta att ge mig livmoder avslappnande medicin. Men nu är värkarna på väg tillbaka, så jag blir kvar här över natten. Då de sa att detta kunde vara "lugnet före stormen". Jag blir inte ledsen om Rasmus väljer att komma ut inom de närmsta 12 timmarna. Jag har det viktigaste med mig utifall han föds. Nu tittar jag på IDOL med några andra, som fick bebisar idag, här i det gemensamma tvrummet. Vadå att jag blir ännu mer bebis sugen av att se och höra de små sötnosarna?! Rasmus kom ut till mig idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.