Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

6 december 2010

♥ 18/1-25/10 ♥ 2010 ♥


Till minne av min tiden då Rasmus bodde i min mage ♥ En tid som jag alltid skall minnas. En tid som gjorde mig till den jag är i dag - Mamma ♥ Att titta mig i spegeln får mig att sakna. Magen som har blivit platt igen får mig att tänka tillbaka. ♥ Och Rasmus som nu ligger här i min famn istället får mig att inse att jag gjorde rätt val ♥ 100% Kärlek ♥ 100% styrka ♥ 100% envishet ♥ Är glad att jag inte tog bort det. Skulle aldrig ha blivit såhär lycklig isåfall. Önskar istället att jag skulle ha gjort det mycket tidigare ♥ Känner mig som Världens lyckligaste människa, som har fått en så otroligt fin son ♥ Fan vad jag älskar dig Rasmus. Du är det bästa som någonsin har hänt mig. (trots att du gjorde mitt liv en aning besvärligare under graviditeten genom att du tryckte upp ditt lilla huvud mellan mina revben.) Så har Du nu gjort mitt liv komplett! ♥

Åhh vad jag saknar att vara gravid! Att känna sparkar och rörelser ifrån ett litet liv. Att ha en bebismage som gör en stolt. Och känna glädje varje dag och räkna veckor och dagar... Och jag skulle gärna föda med kejsarsnitt igen. ♥♥ Jag längtar redan till min nästa graviditet! Oh tänk.. då kommer Rasmus att bli en storebror ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.