Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

19 februari 2011

Mina pojkar

Ni är de finaste som finns! Var jätte kul att träffas idag. Det var efterlängtat och saknat. Längtar till nästnästa helg. Mys i nya lägenheten med min egna lilla familj.


Idag köpte jag hem gröt, pureer av morot, potatis och palsternacka, potatis och majs och ny mjölkersättning - NAN2 som han ska börja med när han är 4 månader, vilket han blir den 25 februari. Idag provsatt han även sin matstol och han satt jätte bra i den. Han tyckte om att sitta i den också. Har en bild i mammas mobil och på facebook, när han sitter i den och ler jätte stort Nu är det dags att sova. Rasmus sover redan sen några timmar tillbaka. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.