Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

16 maj 2011

jaaaaaaaaa!!!

Jag är sä glad. Besiktningen av min lägenhet gick jätte bra. De gick med på att göra i ordning HELA min lägenhet.. Alltså kök, vardagsrum, sovrum OCH badrum! Så om ca 1 månad så är det bara att möblera och dona. Längtar jätte mycket! Ska bli så otroligt skönt när allt är klart, snyggt och FRÄSCHT!! Hemtrevligt också, kommer det att vara. Yummie yummie :)

Nu är det ca 1 timme och 50 minuter kvar tills J slutar att jobba och så tar det typ 20 minuter att köra hit om han ligger på lite ;) han kommer direkt efter jobbet. Kanske att han kunde gå några minuter tidigare, men det behöver han inte anser jag! Han mamma fyller år i dag, och som det lät på J så skulle vi dit och gratta henne. Och jag som är så oerhört blyg av mig bland folk, hur kommer det att gå?? Förhoppningsvis bra..!

Rasmus sover och har gjort i ett par timmar nu. Lillprins Bus, han är så otroligt söt, fin, vacker och alldeles perfekt!! Honom gjorde jag bra hihi :) jag undrar.. om jag skulle få fler barn, undra om de kommer vara bli lika söta, fina, vackra och perfekta som Rasmus är?! Tänker ofta på en sak.. Hur kan man älska ett andra, tredje och fjärde barn lika mycket som man älskar sitt första barn? För mig känns det nästan omöjligt. Men jag har mycket kärlek att ge. Rasmus får allt han behöver och mycket mer! Så det borde räcka till.. Men det ändras nog när man väl är gravid etc etc och sen föder. Det är nog en känsla som endast går att förklaras, av de personer som har fler än ett barn. För oss andra är det kanske svårt att förstå..??!

Snart är det bara TVÅ timmar kvar! Ser verkligen fram emot kvällen och vad den har att erbjuda... Den återstår att betygsättas ikväll någongång, när jag vet lite mera.

Strax äta lite mat och hoppas att tiden går fortare! Älskar alla mina vänner och min familj <3 ni är de bästa som finns!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Du är underbar gumman, och du förtjänar att ha det bra. Jag älskar dig med <3 du är en underbar vän <3

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.