Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

16 maj 2011

monday morning

Sitter och väntar.. Räknar ner tiden tills den är 09:30... 34 minuter kvar nu... Sen hoppas vi på tur va? Jag hoppas det går bra iallafall.

I eftermiddag är det också planer! Kl 17 ungefär.. J slutar jobba vid kl 16-16:30.. Det kunde tydligen bero på.. Han kör lastbil liksom.. Men iallafall. Direkt när han slutat, så kommer han och hämtar upp oss i fina familjebilen.. (Saab 9-5 sportcombi och med min favoritfärg på bilar - Oeacen Race Blå!! Hur snygg som helst och oerhört skön att sitta i.. Skålade stolar och helskinn! Turbo och tonade rutor...) för att vi ska åka hem till hans mamma i Nättraby och hälsa på en sväng. Sen ska vi hem till min mamma och kolla på film och dricka kaffe. Det verkar som att det blir en toppen dag även denna dagen. Det är så roligt när man får upp kontakten med gamla vänner!! Tummen upp för det!

Nä nu måste jag fixa det sista innan Åke(fv) hämtar upp mig.. Puss på er!!

(jag kan nog garantera en uppdatering innan bolibompa...)
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.