Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 maj 2011

sommartider

Sitter och solar idag också. Solen skiner och värmen blossar.. Vindarna är knappt märkbara, men svala och sköna när de slår mot huden, som i nästa sekund värms upp av solen. Kan inte annat säga, än att det känns underbart! Och som ni ser, så fick jag färg igår, när vi var på promenad.. Tyvärr så hade jag fel sorts topp på mig, men det jämnas nog till i dagens sol.

Klockan 12 så ska vi infinna oss på Lungmottagningen i Karlskrona, för att Rasmus ska få sin TBC vaccination. Men först så ska de kolla, hur han har reagerat på injektionen, som han fick i fredags. Men först så ska jag äta lite.. Baguetter blir det nu. Rasmus sover, efter att ha ätit potatis med köttgryta. Duktig kille!
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. snygg bild på snygg person.. ;). Vill träffas! /Mange

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.