Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

3 juli 2011

barnvakt

Sitter just nu uppe hos Angelica och Marcus, och är barnvakt åt deras gullungar Anton och Liam. Alla sover, även Eric. Han somnade på soffan här brevid mig och alla tre barnen sover i varsin säng - inklusive Rasmus. Mysigt tycker jag. Jag älskar att vara barnvakt! Och det är jag så ofta jag kan. Längtar redan till nästa gång!

I augusti åker vi till Norrköping. Då ska vi få träffa Erics dotter, vilket ska bli jätte kul. Och så ska vi även kanske gå på Kolmårdens djurpark. Och kanske, kanske, så blir det en dagsrunda till Stockholm också. Men det återstår att se den dagen! Åka spårvagn i Norrköping ska jag definitivt göra iallafall. Hahahaha!

Nu ska jag fortsätta att kolla på tv. Godnatt till er alla! Lördagen har varit underbart bra.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.