Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

1 juli 2011

pizza al á Nathalie

Idag gjorde vi hemlagad pizza, med salami, skinka, mozzarella, gräddost, fetaost, champinjoner, rödlök och bearnaisésås på. Det var super gott! Och väldigt mättande.. Varit en runda inne i stan och druckit en Coffee latté min mamma och träffat en barndomskompis ifrån Kalmar. Rasmus sover sen ett par timmar tillbaka och nu tittar vi på en film, "Grown Ups" heter den. Än verkar den bra, men det återstår att se när den är slut. Nu ska jag bara luta mig tillbaka och njuta av filmen och låta den goda maten sjunka.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.