Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

6 juli 2011

färsk potatis och mobilt bredband

Fick hem det andra mobila bredbandet ifrån Telenor idag.. Riktigt dåligt måste jag säga!! Går inte att använda till att ladda filmer, eller jo det går, men då tar det också ett par dagar innan filmen är hemma. Så jag får nog ta och byta bredband med mamma ändå. Det hon har nu är mitt gamla, som är 32Mbits, detta som jag har nu var visst bara 6Mbits.. Och eftersom att hon bara använder internet till att läsa tidningar, betalar räkningar, kollar facebook och andra småsaker, så passar detta nog bättre åt henne trots allt. Hahaha!

MAMMA VI MÅSTE BYTA INTERNET ^^ ..

Nu blir det snart mat också.. Färsk potatis och champinjonsås, och fiskpinnar.. till Eric.. Jag själv hatar fiskpinnar!! Så jag funderar på att steka korv typ..

I morgon ska jag till min advokat igen på ett nytt möte.. Och denna gången så ska det bli ännu roligare!

2 kommentarer:

  1. Varför advokat? Orolig, /C!

    SvaraRadera
  2. För att det uppenbarligen inte fungerar utan en advokat, men så går det när killar är så omogna och inte kan stå på egna ben och stå för sina egna handlingar och ta de koncerkvenser som följer..

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.