Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

22 juli 2011

första ögonkastet

Det blev en härlig långpromenad idag på morgonen. Sen vi kom hem från den, så har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. I kväll så kommer underbaraste Rebecca och jag ser verkligen fram emot det. Har inte träffat henne sen i dag på morgonen... Och jag saknar henne nu faktiskt!

Sitter och lyssnar på musik just nu... Har många tankar flyger omkring i huvudet på mig och alla texterna i låtarna jag lyssnar på får mig att tänka på dig.. De passar in på de små stunder som vi har haft, vilket får det att kännas bra inom mig och jag blir glad av det. Hoppas att det blir många fler trevliga stunder med dig.. För jag trivs väldigt bra i ditt sällskap. Du vet hur man får mig att skratta!

Jag önskar att denna tiden aldrig ska ta slut. 

Önskar att den kunde vara förevigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.