Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

31 juli 2011

lekdag

Idag är jag barnvakt åt min bästavän Rebeccas yngsta dotter Alicia, medan dem är på Ölands Djurpark med stora dottern. Rasmus älskar Alicia och Alicia tycker om Rasmus mesta dels av tiden, bortsett från när hon blir arg eller svartsjuk, men svartsjuka försöker jag undvika så gott det går. Idag blir det ris och korvstroganoff till lunch och efteråt om vädret tillåter, så funderade jag på att gå ut en runda med barnen.. Ska kolla med en tjejkompis ifall hon ska ut något eller om jag kan få låna hennes syskonvagn.. Men nu är det två som börjar bli lite trötta här, iallafall Rasmus. Alicia är nog lite arga över det.. Men detta kommer gå jätte bra, precis som vanligt!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.