Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 september 2011

beslutångest!

Sitter i soffan och tittar i IKEA och MIO katalogerna. Har i uppgift att skriva ner en inköpslista på möbler och inredning, som jag vill ha i vår lägenhet, men som vanligt så grips jag av beslutångest när det gäller färger och utseende. Det är ju typiskt att det alltid ska finnas minst TVÅ av allt som man bara behöver en av, då blir det ju plötsligt så svårt att kunna bestämma mig för vilken, som jag allra helst vill ha, för jag vill inte ångra mig sen när jag väl har bestämt mig. Men det är bara att fundera och tänka smart, så blir det nog rätt val tillslut.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.