Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

3 september 2011

fovrtfarande feber..

- Men nu sover han iallafall..

Dagen har varit bra, trots att Rasmus fortfarande har feber. Han har varit piggare idag, vilket är skönt. Hans pappa har varit här idag igen, så de har lekt och busat i ett par timmar, men Rasmus feber gjorde sig påmind så han var lite gnällig och grinig till och från, men annars så var han glad och nyfiken på allt. Efter massor av bus så var han så trött så att han somnade nästan direkt när hans pappa gick in och lade honom i spjälsängen. När han hade lagts och låg och åt, så satt vi och tittade på tv och åt glass. Jag kom på att jag hade de nya glassarna från GB Glass, 0,5L paketen med de nya smakerna av Päron Splitt och Nogger, som jag tyckte att Johan skulle prova, för han visste tydligen inte om att de fanns i såna förpackningar.. Det var kul att han tyckte om dem, så förhoppningsvis så köper han hem såna och har hemma, för de är jätte goda och jag tycker att ALLA borde ha det i frysen! När Johan hade åkt så tog jag mig en kopp kaffe och satte mig på balkongen en stund. Satt och tänkte en hel del. Sen gick jag och kollade till Rasmus som fortfarande sov, så jag satte mig vid tv och fortsatte kolla på MTV`s "16 and pregnant - weekend break".. Och här sitter jag nu, men ska strax fixa mig lite mat och sen ringa och se vad Katrine ska göra ikväll.

Hoppas ni har haft en bra lördag och att ni får en fortsatt bra lördagskväll, för det ska jag ha.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.