Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

10 september 2011

idol 2011

Ja, det är verkligen ett underhållningsprogram. Eller vad säger ni..?

Sitter hemma hos Katrine och dricker kaffe, vi kollar på repriserna ifrån veckans avsitt av idol. En del får en verkligen att skämmas, medan andra är riktigt duktiga på att sjunga. Jag funderar lite på att söka till idol 2012, just bara för att ge det ett försök och se vad experter anser, kan jag sjunga eller inte? Jag har i några månader nu funderat på att börja gå hos en sångpedagog och träna upp min sångröst, jag älskar att sjunga och jag vill ju att det ska låta bra, så det vore ju en smart idé att träna upp rösten, så att ingen ska behöva skämmas när de hör mig och känna att de vill sjunka under golvet, som en del kan få en att känna hahaha. Men jag klandrar ingen som sjunger egentligen, just för att det är ju så kul att sjunga, men bara att alla kanske inte har fått möjligheten att få träna rösten. Lära sig att använda rätt toner och rätt muskler, det är inte så lätt som det låter..

Nu ska jag fortsätta att kolla på tv och småfnittra åt en del och få gåshud av andra..
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.