Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

3 oktober 2011

Är det en dröm??

Efter 9 år isär så är det nu officiellt - det är vi två igen, på dagen.
(30 September 2002 - 30 September 2011)

Och det känns verkligen underbart. Men vi kommer att gå varsamt fram, bo på varsitt håll i ett par år och sen se hur det utvecklar sig.. Vi bor bara 3 mil ifrån varandra och just nu arbetar han i Karlskrona, så vi ses ungefär 1-2 gånger i veckan. Det är lagom tycker jag, för då hinner man känna efter och få möjlighet att längta.
Han jobbar som snickare på NCC så hans arbetsplats varierar dagvis, veckovis till månadsvis beroende på vad hans chef ger honom för uppdrag, han åker liksom runt till olika ställen och jobbar.
Han bor i en lägenhet som han har köpt och som han nu håller på att renovera, han förmodar att han är färdig med den om ca 2 år och har då planer på att sälja den och istället köpa hus. Så vem vet om 2 år, då kanske vi känner att det känns rätt och väljer att flytta ihop? Men det är sånt man tar då, det är 730 dagar kvar tills dess och det kan hända mycket på den tiden, så jag ska ta vara på de korta stunderna vi får när han har tid att ses mellan jobben och verkligen känna efter vad jag vill. Rasmus är den allra viktigaste för mig och han kommer ALLTID först, det har en stor betydelse. Rasmus är mitt liv och därför kommer jag ta det extra försiktigt, för jag tycker det är extremt viktigast det ska bli bra för Rasmus.

Nu vet ni lite om vad som har hänt i mitt liv under den senaste tiden.

Jag känner mig trygg i hans sällskap, jag kan vara mig själv med honom. Och han tycker om mig för den jag är. Detta känns väldigt lovande. Jag vill ge oss en ny chans. För 9 år sen när gjorde jag slut med honom, sårade det honom väldigt djupt, jag har haft väldigt dåligt samvete och otroligt djupa skuldkänslor efter det, de känslorna har följt mig varje dag under alla dessa åren. Jag har berättat det för honom. Så att han tar denna chansen och tar risken att bli sårad igen, ser jag som att han hyser starka och äkta känslor för mig. Jag ska verkligen ta vara på denna chansen jag har fått av honom och inte göra några snesteg. Han är någon som jag kan få en bra och trygg framtid tillsammans med.

Han var min första stora kärlek! Kan detta vara ödet?
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.