Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

1 februari 2012

Första februari

Hej kära läsare. Hoppas ni mår bra. Själv har jag nog åkt på en förkylning, ena stunden är näsan täppt och i nästa stund så rinner den. Rasmus har klarat sig än sålänge och jag är jätte tacksam för det. På måndag börjar Rasmus inskolning på dagis och det ska bli roligt att se vad han tycker om det.

Denna veckan är vi hos Simon, så i två dagar nu så har Kim varit här och gjort mig sällskap om dagarna, han och jag har jätte roligt ihop och igår var Cassandra här också. Rasmus gillar Kim, det märks då han skiner upp som en sol när han ser honom och vill sitta i hans knä nästan hela tiden. Idag kommer de igen och idag så ska Rasmus och jag möjligtvis ut och äta lunch på kinarestaurangen med Kim. Men det är inte helt bestämt än, det var bara något som han  föreslog igår att vi kunde göra idag. Så vi får väl se..

Nu ska jag gå och göra välling till Rasmus och sen lägga mig en liten stund till, antingen tills  Rasmus vill kliva upp eller tills Kim eller Cassandra ringer eller kommer hit. Jag har huvudvärk och har haft det sen igår, så jag behöver lite vila känner jag.

Imorgon ska jag göra smörgåstårta och då kommer Casper och Johanna på besök.

Åh vad jag ÄLSKAR mitt liv!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.