Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 februari 2012

Tredje inskolningsdagen på dagis

Idag när vi kom till dagis så var alla barnen ute och lekte så fröken frågade Rasmus om han ville gunga och det uppskattades, så jag kunde inte låta bli att ta kort när han satt och skrattade i gungan.

Ikväll kommer Kim på besök för att se hur jag bor, det är kul att han frågade eftersom han bor i Ronneby precis som Simon. Ikväll ska Simon åka och göra jägarprovet och jag håller verkligen tummarna för att han blir godkänd denna gången, så han kommer hit när han har varit där.

Just nu är jag och Rasmus hos Katrine och hälsar på, Rasmus leker och vi dricker kaffe. Det är alltid lika trevligt att vara här. Vi gick hit direkt efter dagis idag, men jag tog faktiskt en runda inom konditoriet och köpte med mig varsitt wienerbröd till kaffet. Och när vi kom till Katrine så visade det sig att hon hade också köpt fika till kaffet, men hon hade köpt negerbollar och dammsugare. Väldigt gottigott gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.