Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 april 2012

dagen efter...

Snart ska vi bort till svärfar och äta kalkonmiddag. Men just nu så sitter vi och tar det lugnt, jag ska strax gå och hämta mer kaffe och sen börja göra mig i ordning. Simon sitter och spelar PS3 just nu, men snart ska väl han också göra sig i ordning..

Gårdagen blev riktigt bra. Middagen var otroligt god! Buffé var det ju och maten man fick plocka av var fläskfilé, karré, potatisgratäng, sallad, marinerade champinjoner, skivad honungsmelon, skivad ananas och ciabattabröd. Ja, ni kan ju nog förstå att det var gott. Jag åt mig proppmätt! Vi hade jätte trevligt allihop. Och vi drack och mådde som kungar. Välkomstdrinken var champagne. Grabbarna drack öl som vanligt och vi tjejer drack som vanligt cider. Johanna drack några drinkar också, jag smakade av hennes Rosa Pantern-drink och den var faktiskt god, men jag är inte mycket för drinkar så jag höll mig till cider hela kvällen. Det blev även mycket dans och ni skulle ha sett Patrik Klüft! Han var ganska full och dansade glatt överallt, på borden och på stolar, han är riktigt rolig när han har druckit. Sebastian, William, Linus, ja nästan hela laget var också väldigt dansglada och lagom fulla, det var jätte kul att se att alla trivdes så bra och hade roligt tillsammans. Det var verkligen en kväll som jag aldrig kommer att glömma, en riktigt bra avskedsfest med andra ord! Tack alla inblandade, jag hade jätte roligt!!

Imorgon så kommer min älskade son hem igen, som jag längtar tills dess! Jag saknar honom så sjukt mycket, det är alltid jobbigt att vara ifrån honom, vilket jag aldrig kommer att vänja mig vid, även om jag använder de stunderna till att ladda upp batterierna och samla mer energi, som är jag samtidigt är tacksam för att jag får, för det tar på krafterna ibland att vara mamma till en liten kille som har så mycket energi som Rasmus har. Men det är helt underbart och jag älskar att vara mamma. Rasmus är det bästa som någonsin har hänt mig. Jag älskar dig Rasmus och det kommer jag alltid att göra. Du är det finaste, underbaraste barn som finns. Ett vackrare barn än dig kunde jag inte ha önskat mig! Mammas älskling!!

Nu ska jag hämta mer kaffe och sen börja göra mig i ordning. Drygt 50 minuter kvar tills vi ska vara hos svärfar...

Trevlig påskdag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.